nerdak
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

عسل چیست :
وقتی که زنبورهای عسل شهد گل ها را جمع آوری می کنند، در ساختار آن تغییراتی ایجاد کرده و آن را تبدیل به یک ماده ی غلیظ و شیرین می کنند که به آن عسل گفته می شود. زنبورها این عسل را درون سلول های کندو ذخیره می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۴:۰۵ ] [ admin ]

نکات کلیدی در پخت یک جوجه کباب خونگی بسیار لذیذ
شاید ظاهرا درست کردن جوجه کباب ساده به نظر برسه. پیاز و آبلیمو و نمک و زعفران رو به تکه های جوجه اضافه کرده و روی آتش کباب می کنیم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۲:۳۶ ] [ admin ]

انتخاب یک وکیل خوب ، امروزه افراد در زندگی خود با مشکلات مختلفی روبه رو هستند که به تنهایی قادر به حل آنها نمی باشند. برای حل بسیاری از این مشکلات باید با قوانین و مسائل حقوقی آشنا بود. تعداد زیادی از مردم، اطلاعات کافی را در زمینه مسائل حقوقی و قضایی ندارند. به همین دلیل نیاز دارند تا از افرادی کمک بگیرند که تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. به این افراد وکیل گفته می شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۹:۲۶ ] [ admin ]

چگونه می توانیم سریع و ایمن موهای آسیب دیده دکلره شده را ترمیم کنیم؟
تنوع در زیبایی موها و استفاد از رنگ های مختلف زیبایی خاصی به موهای شما می بخشد.اما گاهی عدم مراقبت در انتخاب رنگ و یا دکلره مناسب نه تنها زیبایی موهای شما را ازبین می برد بلکه باعث سوختن آن نیز می شود. آیا شما موهایتان را دکلره کرده اید و موهایتان آسیب دیده و خیلی سفید شده است؟ پس این بخش از دنیای مد نمناک را برای ترمیم موهایتان بخوانید چراکه راه حل ترمیم موهای آسیب دیده را در این بخش خواهیم گفت.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۷:۱۵ ] [ admin ]

ظروف روحی برای پخت و پز ، در بین اعضای خانواده، خانم ها بیشتر با ظروف آشپزخانه سر و کار دارند. آنها از قابلمه های مختلفی برای تهیه غذا استفاده می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۴:۴۰ ] [ admin ]

شوره دانه های سفید و خشک پوست می باشد که حین شانه زدن ، روی لباس و شانه های شما می ریزد و هرگز ضرری ندارد اما باعث خارش سر می شود و گاهی اوقات عاملی برای خجالت کشیدن است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۷:۵۷ ] [ admin ]

لوله گالوانیزه چیست ، لوله های فلزی که سطح آنها را با فلز روی می پوشانند، لوله گالوانیزه نامیده می‌شود. بر اساس جنسی که این نوع از لوله ها دارند، دارای دو دسته کلی لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی می‌باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۹:۰۴ ] [ admin ]

بهترین میوه ها و خوراکی های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب، درمان فوری کبد چرب با روش های طبیعی و استفاده از میوه ها مزایایی نسبت به مصرف داروها دارد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۳:۳۹ ] [ admin ]

یکی از المان های بسیار مهمی که برای محل کار نیاز است شامل: میز اداری، صندلی اداری و مبل اداری می باشد که در زیر قصد داریم هر کدام را به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح دهیم تا کاملا با تمامی ویژگی ها و کاربرد های آن آشنا شوید. با ما در ادامه همراه باشید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۹:۲۵ ] [ admin ]

استرس یک بخش اجتناب ناپذیر زندگی است، ولی راههای بسیار آسانی برای مبارزه با آن وجود دارد. برای داشتن آینده ای روشن شما باید استرس های خویش را مدیریت کنید و تغییر در روش زندگی، یک رژیم غذایی سالم و استفاده از بعضی داروهای خانگی ساده به خوبی میتواند در مدیریت اضطراب و استرس کارساز باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۸:۵۵ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب