nerdak
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

وکیل در پونک

وکیل در پونک ، فرد وکیل تنها در حیطه ای که به وی اجازه داده شده است حق دخل و تصرف دارد. پس این وظیفه موکل است که قبل از شروع فعالیت وکیل، حدود اختیارات وی را مشخص نماید. افراد می توانند در موارد انعقاد عقد اجاره، عقد ازدواج، طلاق، خرید و فروش و ... برای خود وکیل انتخاب نمایند. غالبا زمانی که یک فرد وکیل دارای مجوز وکالت می شود قادر است در تمامی امور حقوقی، کیفری، معاملات، چک، ارث، وصیت، خانواده، طلاق ، ازدواج و ... وکالت نماید. برای گرفتن وکیل در پونک می توانید با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید. جناب آقای دکتر مجتبی محمدی وکیل پایه یک دادگستری پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.


وکیل ملکی در پونک

وکیل ملکی در پونک ، وکلای ملکی در زمینه مسائل مالی و دعاوی مربوط به املاک، فعالیت دارند. امروزه مسائل حقوقی مربوط به املاک و اراضی به قدری گسترده شده است که برای انجام امور حقوقی آن لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. وکیل ملکی در زمینه دریافت مجوز پایان کار، دعوای تخلیه ید، تقسیم و افراز املاک مشاع، دعوای خلع ید، مالکیت ملک، مزاحمت و ممانعت از حق، تصرف عدوانی و غیره فعالیت دارد. شما متقاضیان عزیز می توانید برای مشاوره با وکیل ملکی در پونک با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.


وکیل خانواده در پونک

وکیل خانواده در پونک ، یک وکیل خانواده می تواند با توجه به حوزه اختیاراتش و علم و دانش خود در مسائل نکاح دائم و موقت، نامزدی و خسارات ناشی از آن، جهیزیه، مهریه، نفقه زوجه، طلاق، تمکین، نسب، حضانت فرزند، سرپرستی کودکان بی سرپرست، اهدای جنین، تغییر جنسیت و غیره دخل و تصرف داشته باشد. از مهم ترین این موارد، طلاق توافقی، طلاق از طرف زن و یا مرد می باشد که این چنین دعاوی بسیار حساس و دشوار می باشند به همین دلیل برای چنین مواردی از وکیل خانواده کمک گرفته می شود. برای کسب مشاوره با وکیل خانواده در پونک با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید.

منبع : کتاب نقره ای 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۲:۰۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب