nerdak
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تولید لوله گالوانیزه سبک
تولید لوله گالوانیزه سبک در سایز ۱.۲ تا ۴ اینچ صورت می‌گیرد و از نظر ابعاد بدنه و قطر داخلی، با استاندارد های DIN 2440، BS 1387 و ISIRI 3765 ساخته می شود. صنایع مختلفی وجود دارند که تولید لوله گالوانیزه سبک را به روش نورد گرم و نورد سرد انجام می‌دهند. این لوله را با برند های مختلف می‌توان در بازار پیدا کرد. همچنین می توان آن را برای مصارف خانگی، لوله کشی آب، گلخانه ها، گاز ساختمان ها و همچنین صنایع کوچک برای انتقال انواع سیالات به کار برد.

کاربرد لوله گالوانیزه سبک
لوله گالوانیزه سبک، از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف بوده و به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به لوله با ضخامت بالاتر و همچنین تنوع در ضخامت این لوله ها، از کاربری بیشتری در ساخت انواع سازه‌های فلزی برخورداراست.
چون لوله های گالوانیزه سبک دارای مقاومت زیادی در مقابل رطوبت هستند، بنابراین این لوله ها بیشتر برای مصارف آبرسانی در ساختمان‌ ها و دستگاه‌ های تهویه مطبوع به کار برده می شوند.

تولید کننده لوله گالوانیزه سبک
شرکت های مختلفی در سراسر ایران وجود دارند که تولید کننده لوله گالوانیزه سبک هستند و این لوله را با برند های مختلفی به بازار عرضه می کنند. این تولید کنندگان برای تولید لوله گالوانیزه سبک از لوله سیاه درزدار به عنوان لوله اولیه استفاده می‌کنند.

همچنین برای عملکرد مناسب در محیط هایی که دارای ویژگی خوردگی و اسیدی هستند، از روی به عنوان پوشش سطحی لوله استفاده می کنند. در مقایسه با لوله های گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه سبک تر دارای ضخامت کمتری بوده و از مقاومت فشاری پایین‌ تری نسبت به لوله های گالوانیزه سنگین برخورداراست.

روش های گالوانیزاسیون لوله گالوانیزه سبک

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، لوله گالوانیزه سبک که با نام لوله گالوانیزه صنعتی نیز معروف است، لوله ای سبک و صنعتی بوده که به منظور بالا بردن مقاومت این لوله نسبت به خوردگی، از فلز روی برای پوشش جداره داخلی و خارجی این لوله استفاده می شود. همچنین می توان گفت لوله گالوانیزه سبک که همان لوله مبلی است که از فرآیند گالوانیزاسیون بر روی آن استفاده می شود‌ و پوشش دهی لوله با دو روش گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد انجام می شود. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم :

روش گالوانیزاسیون گرم

در روش گالوانیزاسیون گرم، روی را ذوب می کنند و لوله را در این فلز غوطه ور کرده تا به خوبی، سطح داخلی و خارجی لوله به این فلز آغشته شود. این روش دارای هزینه بالاتری است، اما با استفاده از این روش، لوله از کیفیت، مقاومت و دوام بیشتری در مقابل خوردگی برخوردار می شود.

گالوانیزاسیون سرد

در روش گالوانیزاسیون سرد برای پوشش دهی لوله گالوانیزه سبک، از جریان الکتریسیته و مایع الکترولیت استفاده می شود تا یک لایه فلز روی، بر روی لوله پوشیده شود. این روش در مقایسه با روش گالوانیزاسیون گرم دارای هزینه ارزانتری بوده ولی کیفیت آن مانند گالوانیزاسیون گرم نیست.

لوله گالوانیزه سبک یا لوله گالوانیزه صنعتی
لوله گالوانیزه سبک یا لوله مبلی، لوله ‌ای سبک و صنعتی است که به‌ منظور افزایش مقاومت آن نسبت به خوردگی، جداره‌ های داخلی و خارجی آن با فلز روی، به دو روش گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد پوشش دهی شده است.
از لوله گالوانیزه سبک، در صنایع مختلف استفاده های زیادی می شود.‌ در نتیجه این لوله دارای قیمت مناسب و ارزان تری در مقایسه با لوله با ضخامت بالاتر دارد.

این لوله از تنوع در ضخامت برخوردار بوده، پس در ساخت انواع سازه های فلزی از این لوله ها استفاده می شود. برای تولید لوله گالوانیزه سبک، این لوله را به صورت لوله مبلی از ورق و به شکل درزدار یا همان درز جوش مستقیم می سازند که بعد از تولید و تمیز کاری برای گالوانیزه آن را وارد وان مذاب روی می کنند. پس از ماندگاری به مدت تعیین شده، این لوله در صورتی که دارای مقدار پوشش حداقل هفت میکرون باشد، برای فروش و بسته بندی آماده می‌ شود.

 

قیمت لوله گالوانیزه سبک

قیمت لوله گالوانیزه سبک با توجه به نوسانات بازار متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت لوله گالوانیزه سبک با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان لوله برق نیز بهره مند شده و اطلاعات خود را در مورد لوله گالوانیزه افزایش دهید. با ما تماس بگیرید.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب